Friday 6 January 2012

kisahhh ak buat ayah m mak ak...


emm akhirnya abis jugak cti ak..
besokk dh nak kena balikk ganuu...
even ak x nak balikk lagiii...
sbb ak belumm puas lagi...
ak belumm merasa nasi kandaq lagi...
ak belum jalan puas agiii....

but ak tau ak kerna korbankan suma 2...
untuk satu2 nya impian ak...
nak berjaya dalam life...
benda 2 suma leh rasa len kalii...

emm balikk kali nie mmg membosankan...
ak x jalan mana2 pn...
sbb kw2 ak suma ada kat u...
so tnggl ak sorang2 kat rumah...

family ak???
abg ak dh balikk kolejjj dye...
adik bwh ak lak dapat gi plkn...
adik bongsu ak lak dk hostel....
so tnggal ak sorang2...
but x pa..
besokk ak dh balikk ganuu...

emm sebelum ak balikk nie...
ak risau gak tntg mak ak...
abis suma anak2 dye tnggal dye...
kat rumhhh...
kesiann ak tgk dye...
ak tau dye mesti sunyi pnya bila tnggal sorang2
but dye kata x pa...
mak boleh tggl sorang2 kalo ak g kl laaa...
sbb tok n tok wan ak ada...

emm balikk nie ak rasa duit bnyak dikeluarkann
kesian ak tgkk bapak ak...
kita org ri2 excidenttt...
keta masa 2 bwu ja bawak kuar dari workshop
then kuar2 excident pulakkk
melayang duit bpak ak tangtu 5** lebihh..
then kena repair balikk 7** lebihhh
saman pulakk kena 3** ...
ak masa 2 mmg risau kan ayah ak...
ak nak tolongg but ayh ak x kasiii...
so ak tauuu..
ayh ak mmg terbaikkk..
even dye x dak duit dye ttp x tnjk kesusahan dye
dpn anak2 dye....
dye ttp tunaikan apa yg anak2 dye nakk... 
dye ttp belii barang yg terbaikk tuk anak2 dye...

sayang la family ak... love sangat kat ayah n mak ak... 

pesanan khas tuk mak n ayh-
WAN tau wan mmg dapat mak n ayah yg terbaikk... saya banggan sangt2 dapat mak n ayah... saya sayang sgt2 kat familyyy... ketahui lah... insyallah satu ary nanti ak akan banggakan kedua ibu bapak ak... ak x kan buat dia orgg sedih lagiii.. kalo saya dh berjaya.. saya nak mak n ayah ddk ngan saya... saya nak jaga balikk mak n ayahhhh... x yah kej dhhh... biaq la jadi datuk n datin kat rumahhh saya... saya x nak tgk mak n ayah bersusah lagi tau... n saya berjanji jika saya berjaya suatu ary nanti saya akan tunaikan janji saya sejak kecil iaitu saya akan bwk mak n ayahhh tunaikan rukun kelima iaitu menunaikan hajiii... YA ALLAH MAKBULKAN DOA HAMBA INI... aminn... khas untuk mak n ayah... lps nie syiokkk la leh dates berdua jer... anak2 suma dh x dak... mengejar cita masing2... so saya arap mak n ayah sentisa sihat... n moga allah permudahkan urusan kaliannn... sayang mak n ayah sgt2 tau... muahhh sikit... <3<3...

takat 2 jer kot pasal aktiviti ak kali nie.. bye

yang benar,
syazwan.
             

No comments:

Post a Comment